Krmeni.cz: recenze a zkušenosti

Krmeni.cz logo

Internetový obchod Krmeni.cz nabízí kompletní nabídku krmiv a chovatelských potřeb pro psy, kočky, křečky, ptáky, rybičky a další zvířata. Krmivům se věnuje již od roku 1992 a své místo na českém trhu rok od roku posiluje. Až 95 % zboží je na skladě a připraveno k expedici do 24 hodin od objednání. Sklad obsahuje více než 5 000 položek a řadí tak sortiment e-shopu Krmeni.cz k nejširším u nás. Mezi produkty najdete zboží od takových značek jako jsou Purina, Whiskas, Brit, Sheba, Kitekat, Trixie, Friskies, Amity, Nutrilove, Gourme gold, Cesar, Vitakraft či Hagen. Pro zákazníky je připraven věrnostní program, veterinární poradna a profesionální zákaznická podpora. Zákazníci mohou k vyzvednutí objednávky i nákupu využít také dvě pobočky – v Úpici a Hradci Králové.

Krmeni.cz e-shop

Firma s tradicí i zaujetím.“

Sortiment

V internetovém obchodě Krmeni.cz můžete svým pejskům pořídit krmivo (granule, konzervy, kapsy, paštiky, mléko, pamlsky, pochoutky, vitamíny, kloubní výživa) a chovatelské potřeby (misky, zásobníky, antiparazitika, pelechy, boudy, tašky, přepravky, obojky, vodítka, postroje, výcvikové pomůcky, hračky, oblečky, kosmetiku, hřebeny, kartáče, FURminátory, strojky, kleště, přívěsky, QR známky). Pro kočičky zde kromě výše zmíněného zakoupíte fontány, kukaně, škrabadla, odpočívadla, WC s příslušenstvím či kočkolity. Dále v nabídce najdete potřeby pro hlodavce (krmiva, tyčinky, pochoutky, vitamíny, kosmetika, postroje, koupací písek, přenosné krabice, misky, napaječky, hračky, pelíšky, WC s příslušenstvím), ptáky (krmiva, tyčinky, vitamínové přípravky, hračky, písek, příslušenství a potřeby pro venkovní ptactvo), ryby (krmiva, dekorace do akvária, akvarijní technika a výbava, zahradní jezírka a potřeby pro sportovní rybolov) či terarijní zvířata (krmivo, konzervy, vitamíny, doplňky potravy, misky, krmítka, podestýlky, dekorace, úkryty, vodopády, techniku, čističe, dezinfekce). Krmeni.cz nabízí také produkty určené speciálně fretkám (granule, vitamíny, pamlsky a kosmetika) a najdete zde také zboží pro hospodářská zvířata jako jsou drůbež, koně, ovce, kozy, skot a prasata. Vše je seřazeno v těchto kategoriích:

• Psi
  • Kočky
  • Hlodavci
  • Ptáci
  • Ryby
  • Tera
  • Hospodářská zvířata
  • Fretka
  • Věrnostní dárky
  • Doprodej

Základní informace (o platbě a dopravě)

Možnosti platbyMožnosti dopravy
on-line kartouČeská pošta
bankovní převodGeis
hotově při odběruPPL
kartou při odběruosobní odběr - výdejní místo PPL ParcelShop
dobírkaosobní odběr - výdejní místo e-shopu Krmeni.cz

Hodnocení a recenze

Zákazníci, kteří nakoupili v internetovém obchodě Krmeni.cz, jsou nejčastěji spokojení s přehledným webem, širokou nabídkou, příznivými cenami a rychlým vyřízením objednávky. Většina zákazníků je spokojená také s rychlostí doručení a chválena je rovněž komunikace obchodu, který je považován za spolehlivý.

Krmeni.cz Heureka
Zdroj: Heureka.cz

Někteří zákazníci mají špatné zkušenosti s objednáním zboží, které mělo být podle webu skladem, ale nebylo a jeho doručení proto trvalo mnohem déle. Někteří zákazníci také nejsou spokojení s komunikací obchodu, který je o nedostupnosti zboží neinformoval a dotazovat na dostupnost se museli sami.

Proč zde nakoupit

Kontakty

Adresa (sídlo, fakturace):